This Tomboy Loves Makeup

I am a lover of all things makeup. I love to laugh. I enjoy thinking for myself. Being a black woman makes me happy. Cupcakes rule my world. Harry Potter is my escape.
Recent Tweets @ninjaeriko

sandandglass:

Daily Show correspondent Michael Che tries to find a safe place to report from.

(via blackinamerica)

blackinamerica:

helianthus-girl:

jirquedusoleil:

note-a-bear:

chauvinistsushi:

ferrarisheppard:

Always be yourself. 

This is everything. omg

Yes.

love it.

they give 0 fucks

Yeah like how are you supposed to represent your culture wearing someone else’s clothes?

analogthoughtsithink:

the-fandoms-are-everywhere:

ayyyyytyler:

fabuliciousfangirl:

d0ubleteamed:

thelanguager:

superlockedphan:

heckacentipede:

zombiesandporn:

cathilia-crimson:

checkzeattic:

menthol-drops-and-angel-wings:

levi4thans:

PEOPLE DIED 

102 YEARS AGO

THEY’RE ALL SKELETONS FIGHTING IN THE UNDERWATER SKELETON WAR NOW

CHILL

I’m sure they are very chill right now.

You might even say they’re…

ICE COLD.

ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT ALRIGHT 

This post is a train wreck

are you sure its not a
ship wreck

I will kill all of you

the titanic already took care of that

iT GOT BETTER

Not for the people on the titanic

OMG

Oh look their last words too

(via dynastylnoire)

puckish-thoughts:

THERE IT IS AGAIN!  THERE IT FUCKING IS!  i’VE BEEN TALKING ABOUT THIS PHOTO FOR YEARS AND NEVER COULD FIND IT!!  THE LAN PARTY WITH THE GUY DUCT-TAPED TO THE CEILING!!  BACK IN ANCIENT TIMES WHEN PEOPLE STILL USED CATHODE MONITORS AND WHEN COUNTERSTRIKE WAS THE NEW THING.  THIS SHIT IS REAL.  THIS IS REAL SHIT.  SHIT THAT HAPPENED.

memories

(via dynastylnoire)

dynastylnoire:

bublog:

While going through these amazing BABY BUB photos, I stumbled on this video footage from BUB’s first week at home, as teacup-sized kitten.

It’s the best: http://bit.ly/BABYBUB

OMG the cute

hydrophobic-pirate:

On 9th August 2014, unarmed 18 year old Michael Brown was shot by police officer Darren Wilson in Ferguson, Missouri, sparking social unrest that continues to this day. Here is a petition to prevent police misconduct.

(via igniting)

catsbeaversandducks:

His name is Bartok and he’s the cutest baby you’ll ever see.

Photos by ©Bartok the Cat

(via tsotchke)

(via makeupftw)

sugarpillcosmetics:

Pure perfection! Ahitsrosa used all Sugarpill eyeshadows and Wet N Wild teal eyeliner to create this stunning look. http://instagram.com/p/p_sJclGdPc/

(via ladypandacat)

moonglade-poetess:

tastefullyoffensive:

Bop it, Twist it, Pull it, Spin it, Flick it.


fixed it.

moonglade-poetess:

tastefullyoffensive:

Bop it, Twist it, Pull it, Spin it, Flick it.

fixed it.

(via deliciouskaek)

betype:

Be A Skilled Money Making Machine with this Library of 65 Ebooks: $45

In these days everybody is hungry to learn all the things related to web design. Imagine to have a full Library that covers every topic related to this art? Sure you will be full of wisdom but empty pockets, to acquire more than 60 books can cost you thousands of dollars.

But now the Smashing Library have released its full library covering a wide range of topics:

  • Front-end development (CSS, HTML5, JavaScript),
  • Responsive Web design,
  • Mobile design and iOS/Android app development,
  • Psychology and UX design,
  • Content Strategy and Copywriting,
  • Typography and Design Legacy,
  • Photoshop, Illustrator and Fireworks,
  • Running a Web design business,
  • WordPress,

And much more topics written by remarkable professionals in the area, also the bundle includes an access for a full year of updates. In average Smashing Books release 24 New ebooks every year so you easily can take for granted a total 84 books in this bundle.Now the best part: they are pricing all this bundle for $45.

If you are like me and though: “nah this books maybe are from 2002 and talk about Internet Explorer 2.0” - but nope, I was very wrong. They’re very updated even you can have info about iOS and Swift program language, info very 2014.

The Website site the discount will last only 4 days, maybe they extend the days but I wouldn’t take the risk

Check all the info here: http://bit.ly/1scGyzU

(via dynastylnoire)

king-of-aces:

crownprince81:

askaboutnikki:

sweatmytechnique:

diaryofamadblackteen:

david-b9:

i will reblog this a zillion times !!!!!!!!!!!!!

forreal. Smh

omg this 

POW!

SMH THISSSSSSSSS

The truth

Wow this made my blood boil

(via pride-n-poised)